Sunday 28 August 2011

CERITA LAMA

lapang .masa lapang fikiran lapang .
mengejut aku teringatkan hubungan lama aku . entah kenapa .
hubungan lama itu buat aku lebih matang sekarang .
buat aku lebih awas dengan manusia yang bernama lelaki .
bukan maksud tiada percaya cuma lebih berhati hati dari yang dulu .
dulu ? hm malas cerita .
pujaan hati aku selalu ingatkan supaya jangan lagi kenang benda lepas .
semua aku buang langsung tak simpan sedikit pun .
hati jangan cakap ah . sampai hari ni masih koyak rabak .
orang fikir aku senyum aku suka .
dalam hati orang apa tahu kan .langsung tak tahu apa .cuma aku tahu itu .

lucu .

bila ingat kembali semua dulu memang lucu .
lucu aku setia sampai dibodohkan dan dimain mainkan .
macam aku tak ada hati tak ada rasa .
bayangkan setahun aku dengan dia hm tapi apa dapat ? rugi ada lah .
bodoh nya aku masa tu . bodoh percaya kata seorang manusia handal berkata .
dulu langsung dia tiada cela tapi sekarang semua dah nyata .
hm biarlah dia .yang penting sekarang ada orang lain yang hargai aku .
ya dia ada semua .doakan aku dengan dia .

No comments:

Post a Comment