Saturday 27 August 2011

PERANG

blog aku yang lama langsung tak terusik pun . malas .
aku lebih memilih untuk menyusun ayat pada blog baru ni .
bukan apa .aku lebih suka menulis ayat sastera macam apa yang aku tulis ni .
biar la orang na cakap apa pun . ini blog aku kan .
orang apa tahu kan .

lantak .

sekarang aku lebih menujahkan perhatian kepada peperangan aku lepas raya ni .
ya peperangan hebat yang boleh merubah masa hadapan aku .
tapi syaitan dan nafsu senantiasa menabur hasutan .
aku antara kuat dan tidak .tapi aku perlu lebih serius .
ini bukan perkara main main . aku nak jadi yang terbaik .
tapi aku masih belum boleh menjadi itu .

mungkin .

aku perlukan kekuatan dari segi mental juga .
merentas lautan nafsu yang sukar untuk diseberang .
insyaAllah .

No comments:

Post a Comment